Ingen lust

http://bastardo.blogg.se/images/2009/sad_man_38557664.jpg

Jag har inte lust att blogga i dag. Har inte lust att spela något. Har inte ens lust att fara ut och springa. Jag har inte lust att göra något i dag. Livet suger i dag. Får inte ta bort min ortos fören på Torsdag så ingen innebandy före det. Det roliga som ligger närmast i tiden är väl onsdag. Dit längtar jag för då är det curling.
Jag vet att alla bryr sig.

Jag har ångest över mitt franskaprov också. Är för visso på tisdag v. 42 men jag kommer inte att lära mig allt till dess.

Om vi skulle få in något spelaktigt i det här inlägget också kanske? Jag har börjat spela wow igen. Det känns som att jag alltid börjar på hösten. Det är för att man självklart är Gnome och de startar ju på ett ställe där det alltid är vinter vilket ger en pepp på vinter och snö.

Om någon vill spela med mig så finns servern här
Realmlist: set realmlist 94.23.32.135

http://gnomeaggedon.files.wordpress.com/2009/02/gnome-ad3.png

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback