Spelhelg

http://alltomprylar.se.taz.kontrollpanelen.se/wp-content/uploads/2008/09/080919-pro-gaming-table.jpg

Jag vill minnas att jag sa i går att jag skulle bygga en bil i Minecraft... Jag gjorde slag i saken och släppte loss min kreativitet. Tyvärr så var jag mer kreativ än jag var skillad så mina bilar liknade mer näbbdjur eller en förvuxen ödla med hjul på fötterna. Jag tänker dock inte låta mig nerslås av detta och i helgen ska jag istället lyckas genomföra någon annan av mina briljanta ideér.

För övrigt så kommer det här att bli världens gamerhelg. Jag fick nya nummret av PCG i dag samt DH i morn. Som om inte det vore nog så ska jag grotta ner mig i Mass Effect två också... Det finns en liten risk att jag kommer att ha utvecklat någon form av alergi mot soljus innan nästa veckar är slut men det är en risk jag är villig att ta. Tills vi ses igen...

Oj vänta. Innan jag slutar. Nästa vecka kommer mina intryck från Dreamhack också så håll utkik....

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback