Mass Effect masterplan

http://www.johng.co.uk/wp-content/uploads/2007/11/mass_effect_logo_sm.jpg

Jag misstänker att mina planer kommer att gå om intet angående Mass Effect. Jag vet inte om jag har skrivit om dem här. Om inte så ska jag berätta dem. Om jag har gjort det så kan ni ju läsa dem igen.

Min plan är att spela Mass Effect, (det första spelet) maxa det fullt och få alla att överleva  lagom till Höstlovet. När höstlovet sedan kommer så ska jag avskärma mig från omvärlden, importera min save från Mass Effect 1 till mass Effect II och bara spela det hela veckan.

Det är en bra plan som tyvärr kommer att faila tror jag eftersom att jag har hittat en bugg i det första spelet. Det är inte direkt en kul bugg. Det är nämligen så att jag håller på att utforska en planet och det funkar jättebra så länge jag sitter inne i Makon. (fordonet som man använder för att köra omkring på planeter) När man däremot går ur den så kommer det upp en ruta som säger något osammanhängande och när man kryssar den så stängs spelet ner. Jag ska försöka fixa det. Vi får se hur det går. Önska mig lycka till.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback