FarmVille



Vad är det med folk? Jag fattar det helt enkelt inte. Jag hade tråkigt en natt när jag satt vid datorn och klickade mig in på FarmVille och skördade lite träd. Nu verkar det som att ALLA mina vänner som håller på med FarmVille på facebook tydligen såg att jag var inte den där minuten som det rörde sig om och tänker: AHA Linus har varit inne på FarmVille. Spamma honom till döds med förfrågningar. Så nu tänker jag berätta en gång för alla: JAG BRYR MIG INTE OM DIN FARM. JAG VAR INNE EN MINUT FÖR ATT JAG HADE TRÅKIGT OCH DET KOMMER ALDRIG ATT HÄNDA IGEN. Så jag tycker bara att det är värt att nämna också att jag läste en stor artikel i PC Gamer att farmville tjänar miljoner på sitt GRATISSPEL. Bara lite sådär kul att veta. Nu hoppas jag att jag i alla fal har fått fram min åsikt om farmville och jag hoppas att ingen skickar någon mer förfrågan. Och den jäveln som börjar skicka MaffiaWars förfrågningar till mig kommer jag att söka upp och **** **** *** *******.

                                                        /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback