Jag har en plan. Tajmad och klar...



Nu ni. Nu har jag en plan. En plan som är så lysande att INGEN. Varken Charles Ingvar eller Danny Ocean hade kunnat komma på. Vad är då denna episka plan för något? Jo. Det ska jag tala om för er. Det är att nu har jag suttit och kämpat och slitit med Dragon Age Origins i 40 timmar och har en bit kvar. Så nu lägger jag ner mitt DAO spelande och börjar på Mass Effect 1 igen och spelar ut det till Novemberlovet så har jag en hel ledig vecka på mig att sätta mig in i spelet. Jag är inte så dum jag. Annledningen till att jag lägger ner DAO efter nästan 40 timmar är av den enkla annledningen att jag tycker att spel ska vara roliga och om man inte tycker att det är roligt så ska man inte spela. Dragon Age är inte roligt längre alltså slutar jag spela det. Enkel logik. Men jag kan rekomendera de 20 första timmarna. Då är det ett grymt spel. 

Jag har för övrigt lyckats fixan texten till kommentars rutorna nu. Så nu ser man dem. Yay.

                                                            /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback