Runescape



En sak slog mig i dag. Nämligen att idén med Runescape är jävligt bra om man tänker efter. Eller hur? Jag menar om man bryter ner det till grunden så vad är det? Jo ett mmorpg där du får välja precis allting. Du kan gå omkring och lära dig att bli trollkarl eller krigare eller både och. Eller också så kan du gå omkring och hugga ved ovh sälja eller bedriva andra affärer. Tänk bara om genomförandet hade varit lite bättre. Om man hade gjort det i t.e.x World Of Warcraft världen så skulle det ju vara helt komplett. Tyvärr så kommer nog ingen att göra det och det gör mig arg. Så nu ska jag tjura en stund. Hörs i morgon.


                                                   /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback