ipad

http://iphoneguiden.se/wp-content/uploads/2010/01/ipad-spel.png

I dag var det ju kvällsöppet på Stan med 20% rabatt så jag tänkte att jag skulle fara dit och se om jag kunde köpa Just Cause 2 med 20% rabatt eller något annat kul spel billigare. Nu visade det sig att det enda som var 20% på var det som låg i en liten låda som det bara fanns skitspel i. Det kan ju vara så att alla spel var slut men i alla fall. Det enda intressanta jag hittade var Everquest II limited Edition. Det var bara intressant för att man fick med en liten tiger. Dessutom så var Just Cause 2 tillfälligt slut. Mitt besök på stan hade kunnat bli totalt misslyckat men det blev det inte jag ska berätta varför.

När jag varit på Game så gick jag till Grafit och frågade om de hade något ex av ipad som man kunde få känna på och då hade jag så tur att killen som jobbade där hade ett eget ex som han hade med sig och som jag fick titta på. Den var skithäftig. Jag vet inte vad man ska ha den till men den var fortfarande ashäftig. Jag vill ha en men jag vet inte vad jag ska med den till men jag tror ändå att jag måste ha den.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback